تکنولوژی های مفید موازی با نرم افزار CRM

تکنولوژی های مفید موازی با نرم افزار CRM

تکنولوژی های مفید موازی با نرم افزار CRM که به تاثیرگذاری بیتشر کسب و کار شما کمک می کند

هر کسب و کاری برای نمایش بهتر محصول خود و برای برقراری ارتباط بهتر نیاز به استفاده از شکل های مختلف تکنولوژی دارد. همچنین ابزارهای تکنولوژی باعث شناخت بهتر و گسترش کسب و کار شما می شود. در اینجا می خواهیم به بررسی تعدادی از تکنولوژی های موازی با نرم افزار CRM که باعث گسترش و رشد کسب و کار شما می شود، بپردازیم :

  • يک وب سايت مناسب، قدرتمند ترين ابزار بازاريابي است که هر کسب و کاري مي تواند داشته باشد. وب سايت در مرحله اول به کسب و کار شما کمک مي کند تا به راحتي معرف شما باشد و محصول شما را نمايش دهد. امروزه بسياري از مشتريان در حوزه هاي مختلف براي پيدا کردن تامين کننده مناسب دست به جستجو در اينترنت مي زنند.
  • نظرسنجي ها نشان مي دهد تعداد زيادي از کسب و کارهاي کوچک وب سايت مناسب ندارند. همچنين بسياري از شرکت ها با طراحي يک وب سايت با گرافيک سنگين و تعداد صفحات زياد باعث دور شدن مشتريان از خود شده اند.
  • از ويژگي هاي وب سايت اين است که با اندازه سازمان ارتباطي ندارد. پس شما مي توانيد با داشتن يک سايت ساده و تعداد صفحات اندازه، يک ويترين خوب از کسب و کار خود داشته باشيد همچنين با برقراري ارتباط بين وب سايت و نرم افزار CRM شرکت امکان دريافت همزمان اطلاعات از بازديد کنندگان را فراهم سازيد.

رسانه هاي اجتماعي: تبديل فرصت هاي تجاري به بازار هدف و مشتريان

امروزه شبکه هاي اجتماعي فقط براي مشارکت و فعاليت هاي دوستانه و سرگرمي نيست. شبکه هاي اجتماعي به شما کمک مي کنند در مرحله اول تصوير مناسبي از برند خود در ذهن مخاطبان ايجاد کنيد. همچنين تعامل مشتريان با شما در شبکه هاي اجتماعي باعث مي شود فيدبک ها و نظرات خوبي بدست آوريد که به شما در بهتر شدن کمک مي کند. شبکه هاي اجتماعي يک راه کوتاه  سريع براي تبليغات برند و محصول خود در يک فضاي صميمي مي باشد.

نرم افزار CRM : بانک يکپارچه اي از اطلاعات مشتريان

برقراري ارتباط صحيح با مشتريان مهم ترين قسمت هر کسب وکار مي باشد. نرم افزار crm به شما بانک اطلاعاتي يکپارچه اي از انواع مشتريان شما مي دهد و کمک مي کند تا قابليت ثبت مذاکرات و پيگيري ها و ارجاع کار براي هر مشتري داشته باشيد. در واقع CRM راز موفقيت و گسترش کسب و کار شما مي باشد. در نرم افزار CRM سعي کرده ايم به بهترين و ساده ترين شکل اين امکان ثبت مشتري و پيگيري ها را براي شما فراهم آوريم.

پرداخت اينترنتي: سهولت خريد براي مشتريان

پرداخت اينترنتي باعث مي شود پروسه خريد مشتريان در زمان کوتاه تري صورت گيرد و اين امر در ضايت مندي مشتري نيز تاثير دارد. همچنين با توجه به اينکه مشتريان براي پرداخت اينترنتي هزينه محصول بايد از طريق سايت شما اقدام کنند، ثبت نام و ورود مشتريان به سايت باعث پويايي بيشتر سايت شما مي شود. با استفاده از باشگاه مشتريان يا فرانت آفيس نرم افزار CRM امکان بهره مندي از فروشگاه آنلاين و پرداخت اينترنتي را براي شما فراهم آورده ايم.

بانک هاي اطلاعاتي تخصصي : قرار گرفتن نام شما در کنار رقبا

قرار گرفتن و معرفي کسب و کار شما در بانک هاي اطلاعاتي آنلاين که به صورت تخصصي در حوزه کاري شما فعال مي باشند، باعث کسب اعتبار بيشتر خواهد بود و اعتماد مشتري نسبت به مجموعه شما جلب خواهد شد. همچنين عضويت در اين بانک هاي اطلاعاتي  امکان يافتن شما توسط مشتري افزايش خواهد يافت.

Comments are closed.