3 ویژگی های اتوماسیون بازاریابی را به اجتناب از توقف

3 ویژگی های اتوماسیون بازاریابی را به اجتناب از توقف

بنابراین شما در نهایت در زمان شیرجه رفتن و خریداری بازاریابی اتوماسیون… شش ماه پیش.

در حال حاضر، شما یکپارچه CRM خود را تنظیم کردن پایه چند قطره مبارزات پرورش figured چگونه به طور موثر به بخش لیست و اجرای قوانین اتوماسیون — و با تاثیر شدید شما را با این مجموعه ابزار جدید شروع در حال حاضر است، آسان به سقوط را در زندگی روزمره و بررسی میزان قابلیت های پلت فرم خود را متوقف است.

مطلب مرتبط: سنگ بنای استقرار CRM

اما فکر می کنم به این محصول نسخه ی نمایشی آغازین، به فروشنده به شما گفتن در مورد ویژگی پس از ویژگی های چشمگیر صدایی. آنها با هیجان مبتلا به دوار سر کرده اید، ممکن است و یا آنها ممکن است چرخش سر خود شده است اما اگر این ویژگی را از چت با هرزه فروش مجدد نیست آن هم به ترس های خود را و شروع به تعمق به برخی از قابلیت های اساسی کمی کمتر از اتوماسیون بازاریابی است. بیایید نگاهی به سه ویژگی برای جلوگیری از اجتناب از.

محتوای پویا

شماره یک ویژگی برای جلوگیری از اجتناب از محتوای پویا است — چرا که با آن، شما فرصت های بی پایان هستند. توسط آموزش نحوه پیاده سازی این قابلیت آسان برای استفاده، شما تجربه هدفمند تر و شخصی برای چشم انداز خود را در فرم، فرود صفحه ایمیل و وب سایت شما می توانید ایجاد کنید. و تنظیم کردن ساده است: هر جا که شما جاسازی کد تولید شده در وب سایت یا ایمیل خود را براساس ضوابط خاص است که به شما در تنظیم چشم انداز تنوع مطالب خود را دید.

با استفاده از این ویژگی برجسته نمایش محتوا در وب سایت خود را که خواهد از بزرگترین علاقه به چشم انداز در فعالیت های گذشته خود را بر اساس و یا چشم انداز به محتوای خاص هدایت پس از ارسال فرم به آنها را با محتوا است که مربوط به نیازهای خود را مشغول نگه دارید. راه اندازی معیار بر اساس چشم انداز نمره، کلاس ها یا مقدار فیلد (برای پیش فرض و یا زمینه های سفارشی) و خود محل مایل جلوتر از رقابت با ایجاد یک تجربه فوق العاده شخصی فروش برای هر چشم انداز.

اطمینان از باارزش بودن آن برای کاربران
اطمینان از باارزش بودن آن برای کاربران

جستجوگرها کلمه کلیدی اختصاصی

در این روز و سن، هیچ فروشنده را به چشم پوشی از جستجوگرها استطاعت. چگونه رتبه وب سایت خود را برای کلمات کلیدی مرتبط است تاثیر زیادی بر احتمال زیاد چشم انداز خود را برای پیدا کردن محصول خود را دارد — و در نتیجه در انتهای خط خود را. اگر ایده تبدیل شدن به یک متخصص”SEO” برای تلفن های تهدید آمیز و شما اجتناب از موضوع در دسترس نباشد، اولین گام و اجازه دهید خود را بازاریابی اتوماسیون بستر شما نشان دهد که چگونه شما را برای کلمات کلیدی مهم در صنعت شما رتبه بندی. مته پایین بیشتر به هر کلمه کلیدی را به داده های تاریخی در رتبه بندی شما مقایسه رتبه بندی شما در برابر کسانی که از رقبا و تنظیم گزارش بارگیری برای حفظ زبانه ها در کارها. برای اطلاعات در مورد بهبود رتبه بندی شما در جستجوگرها راهنمای زمینه جستجوگرها رایگان برای دانلود.

گزارش چرخه عمر

شما فقط می توانید بهبود کارهای شما اندازه گیری تا به گزارش به محض این که شما باید مبارزات به گزارش گودی. گزارش چرخه عمر شما کلی سطح بالا از سلامت چرخه فروش خود را به من بدهید و یک جای خوب برای شروع است. تعداد خالص چشم انداز جدید برای محدوده تاریخ خاص، چگونه به سرعت چشم انداز در حال حرکت از طریق خط لوله خود است و تمرین کردن به چشم انداز خاص برای دیدن کامل “چرخه عمر آنها.” با این بینش، شما می توانید شروع به گرفتن ایده چگونه به خوبی شما تیم فروش و بازاریابی هماهنگی هستند — و موثر است.

بیشتر بخوانید:  درک نیازهای مشتریان

برخی از مورد علاقه خود را بازاریابی اتوماسیون ویژگی های است که شما را کشف کرده ایم که شما اطلاعات بیشتر در مورد پلت فرم شما چیست؟ ما خیلی دوست دارم از شما بشنوند در بخش نظرات!

Comments are closed.